vineri, 13 martie 2009

Tutunul si o Lista de Motive pentru a NU MAI FUMA!!!

Ei bine va provoc sa faceti incercarea sa va lasa de fumat !!

Tu ! cel/cea care citesti acum , esti in stare sa nu mai fumezi din clipa asta ?
Ce te determian sa fumezi?
Tsti interesant\a daca fumezi?

AM pregatit pt cei intetresati sa se lasa de fumat artiletria grea ..
o documentatie froasa pe care o sa o pun pe capitole .......

Am 48 de ore de cand nu mai fumez imi vine sa mananc din tastatura ...sa bat pe toata lumea m-am refugiat in camera mea si stau si imi musc buzele ...al dracu totusi am 48 de ore ...TU POTI ???

Un comentariu:

  1. Am 74 de ore de cand nu mai fumez...tigara clasica (am inlocuit-o cu una electronica) si nu imi vine sa mananc din tastatura. :) Asta de la aproape doua pachete pe zi...bafta! Horia

    RăspundețiȘtergere